środa, 19 września 2012

18

Jak obiecałam tak zrobię  oto moje prace, w zdjęciach zbiorczych :D ale mam nadzieję, że coś tam ktoś dojrzy, zakochałam się we wzorze "strzałek" rozpisałam go na moje ulubione toho 11 na 6k, zrobiłam ich 10 :P przy ostatnich sześciu schemat nawlekani znałam na pamięć do tego dwa caterpilary i jakieś tam inne cosie, wszystkie zostały dziś wykończone w zakończenia 99% to zakończenia typu toggle, bo karabińczyki było ciężko zapiąć samemu, teraz przetestowałam każdą z osobna  i da radę, teraz bez większych wstępów zdjęcia :D  :






Fiolety coś wyszły niemrawo albo mi się wydaje hmmm  w każdym razie tadam jest to w 90% urobek ostatnich12 dni :D więc niezły mam przerób jak mawia M .. póki co jeszcze dwa caterpilary i do listopada przerwa, bo muszę dać odpocząć oczom i palcom .. w listopadzie będę zbierac na gwiazdkowe prezenty :P
W przyszłym wpisie 5 przepisów z  dyni ze zdjęciami w bonusie jak Dżuls zaznajamiała się z dynią :D

2 komentarze:

  1. Ty to moja droga masz tu do nas pofatygować tyłek i resztę wybrać sobie kolorki i może nawet wzorek ;D a ja nawet pofatyguję się do Poznania po końcówki i zapięcie :D więc wiesz zapraszamy

    OdpowiedzUsuń