poniedziałek, 15 października 2012

22

mam 60cm bolera.. jeszcze 40, grunt, że jestem za połową, co się okazało? Brakuje mi koralików ... więc postanowiłam połączyć obie pasje :D zrobię sobie tzw znaczniki !  To takie dynksy do zaznaczania różnych miejsc na robotce, moje plastikowe mi się znudziły i już z nich "wyrosłam". Zamarzyły mi się ręcznie robione, oczywiście takich jakie jak chce to nie ma, a jakże, cóż mi zostało? samemu  sobie zrobić! Plan jest taki: zrobić 10 sznurków koralikowych o średnicy 4,5 mm  i długości 3 cm .. oczywiście każdy w innym kolorze; każdy ze sznurków wkleić w jedną końcówkę z drugiej strony wykończyć ozdobną miseczką; na końcówki założyć ogniwa, takie jak w pękach kluczy, moje mają średnice 8mm to znaczy, że markery będzie można swobodnie używać na drutach do rozmiaru 7mm ( ja tam grubszych nie używam).. Skoro jest plan to do pracy ! Jak skończę pochwalę się efektami.   

1 komentarz:

  1. A ja sprułam całą Piotrkową Felę, bo się brzeg nie podobał... Robię od nowa - ze ściągaczem.

    OdpowiedzUsuń